Blog

Pohodlie v prenajatej kancelárii

Pohodlie v prenajatej kancelárii

Väčšina z nás dokáže najlepšie pracovať vtedy, keď má to vytvorené vhodné podmienky: dostatok svetla, príjemnú klímu, moderné a čisté priestory, ktoré v prípade potreby poskytnú dostatok súkromia na riešenie dôležitých projektov. Naše administratívne priestory budovy DOAS vám toto všetko doprajú, stačí sa popozerať po voľných kanceláriách na prenájom.

administratívna budova AB DOAS

Kancelárske priestory vo vychytenej lokalite

Kancelárie, ktoré sú na prenájom na Košickej ulici v Bratislave, sa dokážu v čase svojej neobsadenosti veľmi rýchlo opäť zaplniť. Klienti sú s priestormi maximálne spokojní nielen preto, že sa k nim dá ľahko dostať z celého mesta, ale k veľkým plusom sa zaraďuje tiež fakt, že pred budovou je dostatok parkovacích miest. Vďaka tomu už nikdy nemusíte meškať do práce iba preto, že ste dlho krúžili po okolí a hľadali voľné miesto na zaparkovanie auta. Väčšinu kancelárskych priestorov DOAS využívajú stabilní klienti, ktorí sú spokojní s dobrou správou budovy, polyfunkciou a 24-hodinovou recepciou 7 dní v týždni. Podľa počtu spolupracovníkov/zamestnancov a charakteru vášho povolania máte možnosť prenajať si také kancelárie, ktoré budú najlepšie spĺňať vaše požiadavky na komfort. Väčšie firmy sa potešia samostatnej kuchynke, vlastným sociálnym zariadeniam, recepcii, 4 výťahom alebo klimatizácii. Menšie spoločnosti takisto využijú praktickú kuchynku, vlastné sociálne zariadenia a klimatizáciu, avšak k dispozícii už majú „len“ 2 výťahy. V Bratislave asi ani nenájdete lepšie kancelárie na prenájom, v ktorých by ste sa cítili ako doma.

Výhodný prenájom kancelárií

Je veľmi dôležité hľadať pre účely podnikania také administratívne priestory, ktoré poskytnú zamestnancom dostatok priestoru, súkromia, ale tiež dobré hygienické podmienky. V útulnej kuchynke si môžu posedieť v čase obednej prestávky, pochutiť si na domácom alebo kúpenom obede, pripraviť si teplý nápoj a pri priateľskom rozhovore utužovať vzájomné vzťahy. Psychicky oddýchnutí a nabití energiou potom budú podávať ešte lepšie výkony a navyše nemusia každý deň premýšľať, kam sa pôjdu naobedovať. V prenajatých kancelárskych priestoroch majú všetko poruke. Ak počas pracovnej doby zamestnanci využívajú internet, poteší ich stabilné internetové pripojenie a inteligentná kabeláž, ktorá prácu uľahčí a zároveň urýchli. Väčšie kancelárie na prenájom zaberajú plochu 632 m2, menšie 133 m2. Či už pracujete vo firme so zameraním na IT technológie, finančníctvo, pre stavebnú spoločnosť, reklamnú agentúru, logistickú spoločnosť, alebo napríklad v právnickej sfére, v našich administratívnych priestoroch v Bratislave budete nielen ešte viac viditeľní, ale zakaždým sa do práce budete naozaj tešiť.