Nik, kto podniká, pravdepodobne dopredu nevie, ako dlho bude svoju činnosť vykonávať. Práve preto je hneď v začiatkoch dobré myslieť na nehnuteľnosť, ktorá sa stane sídlom vašej firmy. Niekto si zaobstará vlastné priestory, no po čase ich musí aj tak predať, pretože mu biznis nevychádza. Ak však nechcete mať žiadne podobné starosti, najlepšie je si administratívne priestory prenajať.
Administratívne priestory s dobrým menom
Keď si prenajmete kanceláriu u dobrého správcu, bude radosť chodiť do práce. Kancelárie na prenájom v budove Viktória na Košickej ulici v Bratislave-Ružinove sú veľkým lákadlom pre malé aj veľké firmy, a to predovšetkým pre svoj moderný vzhľad, udržiavaný stav a parkovisko prislúchajúce k budove. Okrem toho, že sa z Košickej dostanete ľahko a rýchlo kamkoľvek do mesta, vás poteší aj fakt, že si vás klienti rýchlo nájdu a takisto nebudú mať problémy s parkovaním. Je normálne, že po práci sa každý z nás ponáhľa domov, a preto je príjemným bonusom budovy Viktória aj to, že v nej môžete zájsť do potravín, kúpiť si v pekárni čerstvé pečivo, po práci navštíviť kaderníka, kozmetičku, fitnescentrum či využiť mnohé iné služby. Ideálne pre tých, čo permanentne nestíhajú.
V administratívnych priestoroch na prenájom si nájdu vhodnú kanceláriu malí podnikatelia i veľké spoločnosti. Kancelárie s rozlohou nad 28 m2 sú aktuálne voľné štyri, a to na druhom nadzemnom poschodí. Ideálne poslúžia advokátom, tlmočníkom, grafikom, menším vydavateľom alebo napr. logistickým spoločnostiam. Nájomníci majú k dispozícii zasadaciu miestnosť, modernú kuchynku, ale tiež zaujímavé technológie. Do budovy je umožnený nonstop prístup, na čom si zgustnú všetci vorkoholici.
Prenajímajú sa luxusné kancelárie
Od septembra budúceho roka budú na prenájom dispozične zaujímavé administratívne priestory na 4. poschodí budovy Viktória v Bratislave. Na vyše 1 000 m2 môžu pohodlne pracovať zamestnanci väčších spoločností a priestor pre občerstvenie im poskytne vlastná kuchynka. Najlepšie je si kancelárske priestory na prenájom prezrieť osobne. Iba tak si bude vedieť budúci nájomník lepšie uvedomiť, aký luxus mu ponúkajú, napr. panoramatické výhľady z presklených kozol alebo možnosti prispôsobiť si kanceláriu podľa požiadaviek. Správca budovy si účtuje 12,50 € bez DPH/m2 na mesiac a ušetriť sa dá aj na nízkych prevádzkových nákladoch. Do kancelárií vedú až tri hlavné vstupy a samozrejmosťou je prítomnosť výťahov a zaujímavých technológií. Pripojenie na internetovú sieť je v dnešnej dobe už nevyhnutnosťou, avšak nie každý správca budov vám poskytne možnosť využívať stabilné siete renomovaných operátorov, preto je dobré objednať sa na obhliadku kancelárskych priestorov, ktoré budú na prenájom na budúci rok, už teraz.